دخترامون بخونند.....
نوشته شده توسط : ๑۩۞۩๑...ẤŖ@Σ..๑۩۞۩♠๑

 

سلام ... گلای من حالتون خوبه؟

 الهی شکر که همتون سلامت و تن درستین

چند روز پیش یکی از دوستام اومد پیشم و دیدم داره گریه می کنه دلیلشو ازش پرسیدم گفت خسته شدم. میدونید چرا؟؟؟؟؟

حرفاشو اینجوری شروع کرد که من بهتون میگم............

یادمه دوره راهنمایی که بودم. معلم پرورشی مدام از دوستی با پسر و فریب های اونا حرف می زد.

آخر خودم گرفتارش شدم و دیدم اونجوری که معلم پرورشی میگه نیستش.

اوایل دوستیام فقط تلفنی بود اما نمیشد باید می دیدمشون .....

این رفتار شد بود واسم یه عادت. هی دوستی و هی بهم زدن رابطه و پیدا کردن دوست جدید.....

اوایل که خیلی احساس بدی داشتم، می گفتم من دارم به پدر و مادرم خیانت می کنم. روم نمی شد برم پیششون، وقتی هم می رفتم از خجالت سرمو پایین مینداختم.

دیگه کم کم واسم عادی شد.چون بهش عادت کرده بودم.

اخلاقم بد شده بود. از درس خوندن افتادم.

بعد که چند وقت گذشت به حرف معلم پرورشی رسیدم دیدم حق با اونه ...

پسرا با شگردهای مختلف میان جلو، یه جوری که خودتم نفهمی.

اون موقع که مدرسه بودم فقط از فریب و ...... حرف میزدن.می گفتن اگه باهاشون بری بیرون فلان میشه.من اینو انکار نمی کنم حق با اوناس..

اما هیشکی بهم نگفت که اگه دلبسته بشی مجبوری واسه اینکه از پیشت نره تن به همه خواسته هاش بدی.

اما وقتی یه دختر با پسر دوس میشه اول خوذشو خوب جلوه میده تا اعتماد دخترو جلب کنه بعد گاماس گاماس ....

چون دختر بهش اعتماد داره هرجا که پسره بگه باهاش میره و.......

یا اینکه الکی وعده و وعید ازدواج میدن که ..............................

مخصوصاً الان که همه از غربی ها یاد گرفتن دیگه کمتر کسایی پیدا می شن که پابند اعتقاداشون باشن...

بیشتر حواستونو جمع کنید، حرف من اینه که با کسی دوست نشین، بدترین کار و بزرگترین اشتباهه.

شکست عشقی خیلی بده، حتی ممکنه تا آخر عمرتون از همه پسرا متنفر بشید. عشق واقعی فقط خداس.

یه چیز دیگه هم اینکه ممکنه شما گیر آدم خوب بیفتد و خیلی هم همدیگرو دوست داشته باشید و هدف جفتتون هم ازدواج باشه . اما یهو کاره دیدی یه شرایطی پیش اومد که یکی از شما جا زد، یا نتونست.همه چیو باید در نظر بگیرید...

یه کم که فک کنید می بینید که دوستی های خیابونی و امثال اینها اصلا به درد نمی خوره، هم هزینه داره هم آخرش افسوس..

ایمانتونو از دست ندین...ایمان نداشته باشین، شیطون به راحتی تو وجودتون رخنه می کنه و گولتون میزنه.

دختر خانومای خوشگلم ساحل قلبتونو بسپارین به خدا، خودش بهترین قایقو براتون می فرسته





:: موضوعات مرتبط: دخترونه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1055
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: